Tandistajm


Idag var det dags att raspa tänderna på W, det är ungefär ett år sedan sist nu. Hennes mun är inte särskilt vacker.. Tandraderna är rena rallybanorna och hennes läppar size XXL. Som om hon inte vore nog tjorvig med utrustning, mat och allergier så behöver hon alltså bett som är max 14mm (gärna mindre).. Mitt Sprenger klarar sig, men halva bettsamlingen går fetbort. Suck.

Red henne en sväng innan och försökte få igenom högersidan litegrann innan Hessekursen ihelg. W har varit väldigt stretig och hård där sedan jag kom hem. Det blev ett väldigt blandat pass.. Hon var fin, men när jag tänkte börja flytta henne undan skänkeln och töja lite på gränsen till jobbigtströskeln så började hon protestera lite. Kände inte riktigt igen henne idag, och har inte riktigt känt igen henne på hela veckan.. Men det blev iallafall bra i slutet, så jag hoppas det fortsätter så!











Kom ihåg mig