Hösten 2014 - let's kick some ass

Jag är lite rädd för den här pepp-på-livet-feelingen jag har hamnat i just nu. Sist jag kände samma känsla så tvärvände allt. Not this time, hoppas jag.
 
Jag är SÅ pepp på hösten och min gymnasietid. Jag behövde verkligen en ny start och bryta det gamla mönstret. Och well, det fick jag, big time! Tog min ponny och flyttade 170 mil söderut, till en stad jag aldrig satt min fot i tillsammans med människor jag knappt vet vad de heter. Det bästa av allt är att jag verkligen har insett att det är det här jag vill göra. Leva och andas häst. Jag trodde att det skulle bli jobbigt och att jag skulle längta hem, åtminstone till en början. Jag har inte längtat hem för en sekund. Hemma finns ändå alltid kvar, right? ;)
 
Jag trivs  bra - och det här är bara början! Jag har en känsla av att de här 3 åren kommer bli bland de bästa. Hösten kommer bjuda på massor med saker som jag helst bara vill spola fram tiden till. Om några veckor ska jag ut på en spännande praktikplats. Malin Baryard och Peder Fredricson kommer hit och håller clinic. Och tävlingar. Jag kommer om någon månad äntligen få börja tävla igen!
 
Hösten 2014 - let's kick some ass
 


Saga    |      |    http://sagapaulsson.blogg.se

Ååååh det verkar så himla kul och spännande, kan knappt vänta tills nästa år då jag drar en repa ner mot södra sverige & pluggar där. Vilken skola har du börjat på? Jag vet inte vad jag ska välja för skola men vet helt säkert att jag ska jobba med häst, finns inte något annat med på kartan. Sen är det ju lite synd att man bor så långt bort men det är en annan femma. Visst är du från Kiruna? :)

Emilia Lans    |      |   

Det är tomt i stallet utan dig! Saknar dig! 💕

Svar: Saknar dig med kompis <3
Ida Barsk

saga    |      |    http://sagapaulsson.blogg.se

sv; Tack så mycket!
Jo haha, Är också från Kiruna så vet hur det är att leva där uppe ;) Älskar staden och folket i sig men är lite väl tomt och tråkigt ibland!
Ja men det låter ju toppen, ska kika lite mer om den skolan då! :)










Kom ihåg mig