Just nu: Arlanda



Visst har Kiruna sin charm, men jag trivs fan så mycket bättre i Kungsbacka! Mamma och Peter följer med mig ner över nyår, och har precis ätit middag på O'Learys. Känns som evigheter innan planet till Göteborg går, men det ska faktiskt bli skönt att komma "hem". En vecka räckte för att påminna sig om en stor anledning till att det inte var särskilt svårt att flytta därifrån. 

Det finns nog ingen stad som är så full i skitsnack. En vecka räckte för att det genast skulle snackas en massa skit och börja spridas fula jävla rykten. Vuxna människor? Alltså allvarligt? Vet inte ens vad jag ska säga.. Att man fortfarande håller på så, trots att man ställt personerna mot väggen flera gånger. Hello 2014, mognadsnivå -10?

Hur som helst har jag ändå haft en bra vecka! Det har varit kul att träffa alla igen! Men nu längtar jag inte lite efter min pålle där hemma.

Hejdå Kiruna, vi får se när vi ses igen.











Kom ihåg mig