Just do it


Ny vecka, ny månad, nya mål och nya möjligheter. Det började jag med att unna mig själv min första sovmorgon på två månader! Jag hade nästan glömt hur skönt det var att få vakna av sig själv och ligga kvar i sängen och dra sig.
 
Oktober började bra med motivation och perfektion. En ny häst, nya insikter och nya mål. Jag skulle till och med vilja påstå att min ridning har utvecklats - mer fokus på mig. Nu på slutet har jag fallit lite, det har slarvats med detaljer och jag har inte varit lika fokuserad. Ibland måste man bara piska upp sig själv och sopa allt vad "jag gör det imorgon" heter under mattan - november ska bjuda på ännu mer motivation, ännu mer perfektion och ännu mer detaljer. En viss landslagsryttare sa att det är detaljerna som räknas, och han om någon måste väl veta vad som krävs? Fokus på att bli så bra jag bara kan.
 
Med det ska jag gå ner till stallet, hästarna ska ut på hagpass nummer 2 och ridas, utrustning ska putsas och när jag checkar ut ikväll ska allt vara i toppskick. Motivationen är inte på topp - men jag vet att jag kommer tacka mig själv senare. Just do it.











Kom ihåg mig