It's friday friday

Freeeedag! Idag har varit en bra dag. Jag har checkat av vårt första matteprov - som väl kändes sådär egentligen.  Hm well. Däremot kunde jag vara med med W på NIU träningen idag! 20 minuter innan vi skulle börja kom Catarina och sa "Ida! Du kan väl vara med idag så jag får kika på din ponny?", eh ja, självklart. Har aldrig bytt om, hämtat W ur hagen och gjort iordning henne på så kort tid ;) Inte alltför nöjd poa kanske, hon gillar ju inte när man skyndar sig med henne. Men fin var hon!
 
Vi jobbade med utbildningsskalan - lösgjordhet och rakriktning. Red lite volter, framdelsvändningar, rakriktning etc på kvartslinjen. Jag tyckte faktiskt att både jag och hon skötte sig bra, idag fick jag kvittot på att allt jobb, allt perfektionistarbete och träning gjort resultat! Var lite tveksam på hur rakriktningen skulle gå - MEN hon var inte så oliksidig som jag kanske uppfattat henne som, utan bara lite. Fast då är jag å andra sidan perfektionist, "felen" känns större än vad de egentligen är ibland. Det var roligt iallafall! Det var en svettig men nöjd ponny som fick gå ut i solen.
 
Nu ska vi ut på en liten promenad innan jag nattar henne för dagen. Älskar att vara ute i stallet på kvällen, när det är lugnt och skönt. Så himla mysigt. Det är verkligen där jag hämtar all energi och motivation till vardagen!
 


Anonym    |      |   

❤️❤️❤️

Anonym    |      |   

❤️❤️❤️










Kom ihåg mig