Så mycket kärlek


Trots att jag har haft en bra helg, och egentligen bara varit borta från mitt hjärta ett par timmar, var det skönt att komma hem och få pussa på henne. Jag och Anna åkte igårkväll in till Emma i Kullavik, och idag har vi varit hästskötare på par-SM i gymkhana! Roligt att se en lite mer annorlunda sport och tävling, och ännu roligare när de dessutom tog hem guldet ;)

Hur som helst fick W jogga lite idag. Red först på travbanan och avslutade i paddocken. Hon var lite spänd och tittig, men annars kändes hon rätt fin. Däremot när jag började med voltarbetet så tyckte jag att hon gick lite kortare med ett framben.. Samma ben som hovslagaren förstört ena hoven mest på. Satt av och longerade henne kort, och well.. Vad ska man säga? Jag hoppas att det bara beror på skoningen och att det inte är ytterligare någon inflammation som spökar.. Ska longera henne imorgon igen på mjukare underlag och se hur det ser ut. Vill bara skjuta mig själv om det är något allvarligare än så.. Orkar inte.











Kom ihåg mig