Svart eller vitt

Äntligen börjar jag bli frisk! Idag har jag till och med kunnat göra allt i stallet själv utan att hetsäta 10 alvedon och sova 4 timmar efteråt. Jag har fortfarande lite feber, men kunde inte låta bli att jogga Vision ute i paddocken en snabbis. Jösses - det kändes att jag inte hade ridit henne på ett par dagar..
 
Svart eller vitt - 500kg häst i handen eller en ihopkrullad svan? Jag kunde ju drömma vidare om grått och mellanlägen iallafall. Men mot slutet släppte hon bättre, valde att växla upp galoppen lite, avlasta ryggen och vara väldigt tydlig med vart hon bara skulle gå. Det gäller att vara påhittig med fröken kan bäst själv, bryta mönstret och hitta på något annat. Att sitta och nöta har aldrig funkat på henne. Men fin var hon i slutet! Förhoppningsvis ska vi börja hoppa lite nästa vecka igen. 
 











Kom ihåg mig