Vad händer med Willow?

Den där ständiga frågan.. Vad händer med Willow? Den är dessutom ännu mer på tapeten nu när jag fått hem häst nr 2. Så, just to make this clear.
 
Willow är inne på sin 5e igångsättning. Trots nästan ett halvårs vila, behandlingar och petnoga igångsättningar, där jag inte lämnat NÅGOT åt slumpen och dragit ut på de så mycket jag bara kunnat, trots visitation och prinsessbehandling, förebyggande rehab och uppassning 24 timmar om dygnet - så blir hon halt så fort jag börjar rida som vanligt. Gång på gång. Något är det som gör att all behandling inte räcker till och att hon inte håller för någon ridning. Det här är hennes sista chans, men om jag ska vara helt ärlig så tror jag inte att det kommer gå den här gången heller. Och jag har gett upp nu. Veterinärerna också, för den delen.. Jag måste acceptera att hon inte blir bra, hur mycket det än skär i mig. Det är nog nästan värre att se hur hon vantrivs med att bara få stå hela tiden.
 
Vi sjunger på vår sista tid tillsammans. Jag vet inte hur länge hon kommer få vara kvar, men jag är glad och tacksam för varje extra dag. Jag älskar verkligen min lilla ponnyskrutt över allt annat. Det är så mycket som hon hjälpt mig ur, bara genom att stå i stallet och fått mig att känna att hon behöver mig. Dagar då allt sugit så jävla hårt och hon fått mig att le och lägga det åt sidan. Nä, bandet jag har till W är något speciellt och jag skulle inte byta ut det mot något i världen. Älskade vän, jag kommer stå vid din sida ända in i slutet <3
 











Kom ihåg mig