The Future Tag

Vart ser du dig själv om 10 år? 
10 år.. Herregud, då är jag 27 år. Då vill jag jobba som beridare i ett tävlingsstall och åtminstone rida på 140-nivå med några egna unghästar på upcoming. 

Vill du gifta dig?
Det vill väl alla, eller? Möta the love of my life, något magiskt är det ju över det hela. Sedan vill jag nog inte ha ett traditionellt bröllop i en kyrka, men det är klart att jag skulle vilja gifta mig någon gång. Om jag skulle hitta den där personen, som dessutom vill dela och ha samma liv som jag. Men det är ju inte det enklaste, haha..
 
 
 
Vill du ha barn?
Alltså, barn. Jag känner nog att jag vill ta det väldigt lugnt med det. Vet faktiskt inte om jag vill ha det. Jag vill kunna göra min grej, skapa mitt eget liv först. Om jag hittar rätt person, så kanske. Men i så fall inte förrän vid 35-40 års åldern.
 
Vill du flytta, om ja, vart?
Ja, ja, ja, ja! Nästa flytt jag vill göra är till Tyskland, sedan vet jag inte om jag vill vara kvar där för resten av mitt liv. Jag kommer nog vara i Tyskland ett par år, och sedan flytta tillbaka till Sverige. Då hade jag gärna bott någonstans i Skåne, eller stannat kvar i Göteborgstrakterna.

Hur skulle du beskriva ditt drömhus?
Ett lagomt stort hus med lite herrgårdskänsla och ett stall för kanske 10 hästar. Med ridhus, ridbana, skrittmaskin, olika skrittband och solarium. Mycket öppna ytor i vitt och ljusa färger. Åh.
 
 
 
Vad är ditt drömjobb?
Drömmen hade ju varit att kunna starta ett eget företag som tävlingsryttare och unghästutbildare med försäljning, ta in lite hästar för träning, tävling och liknande. Annars vill jag jobba i ett tävlingsstall som beridare och tävlingsryttare.
 
Vad är 3 saker du vill göra innan du dör?
Rida och vinna på Scandinavium, tänk att gå in på den stora arenan, leverera en sjuhelsikes runda och representera Sverige. Vara den som lyfter Scandinaviums tak, det hade varit riktigt ballt. Åka utomlands, "på riktigt". Alltså något tropiskt land. Det har jag aldrig gjort, och är helt klart något jag måste hinna med. Och tatuera mig. Say no more.. ;)
  
 
Är du rädd för framtiden?
Jag älskar framtiden. Tycker det är sjukt spännande, och jag älskar att det kan ta vilka vändningar som helst. Även om jag sitter här och tror att jag vill något och hur jag vill att mitt liv ska se ut, så kanske det ser helt annorlunda ut. Jag kanske lägger hästarna på hyllan och blir något helt annat? Vem vet, jag vill bara snabbspola dit i vilket fall.
 
Vad är din högsta dröm som du vill uppnå i livet?
Högsta dröm.. Att uppfylla alla drömmar jag har? Kan nog inte välja en dröm som är den högsta, allt handlar ju just nu egentligen om hästarna och min karriär. Att kunna bo i mitt drömhus, driva mitt egna företag och representera Sveriges landslag tillsammans med han med stort H. Kort och gott.

Vilken skulle vara idealåldern för dig att dö?
Ingen aning, jag vill inte dö. Det finns ju så otroligt mycket att göra och uppleva.


Tuva    |      |    http://fattagaloppen.blogspot.se

Roligt att läsa :D

Mammiz    |      |   

Hmm.. Det där med att tatuera sig.. Skulle vilja se dig under "symaskinen".. som hatar att få en sticka <3










Kom ihåg mig