Into the cold of autumn

 
Nu känns det verkligen som att hösten är på väg in! Imorse när jag morgonfodrade hästarna kändes det verkligen som en riktig höstmorgon, grå, dimmig och sådär krispig. Jag älskar hösten, man knyter ihop årets mål, sätter nya mål för nästa år och kan blicka framåt på ett annat sätt. Varma tröjor, te och Ed Sheeran. Tända ljus, podcasts och serier. Massor med motivation och ännu mer framtid. Hösten - du är efterlängtad and i'm so ready for ya.
 
Idag ska jag försöka få färdigt en inlämningsuppgift jag låtit ligga lite för länge. Jag får panik på att vi inte har något internet i lägenheten för tillfället, så vi får se hur jag lyckas lösa det.. Vision ska gå ett lite lättare pass ute idag, med fokus på att länga galoppsprången utan att tappa kontroll och rytm. Senare ikväll ska jag hinna gå på en promenad också, jag är fortfarande inte helt frisk så känner att det smartaste kanske inte är att gå ut och springa intervaller. Trodde aldrig att jag skulle säga det, men jag saknar faktiskt att träna. Längtar efter att få komma igång igen, och att den här jäkla förkylningen ska släppa..


Mammiz    |      |   

<3










Kom ihåg mig