It's just you, against you

Hej kompisar! Vad fick 2016 för start eller?? Det har varit lite av en rollercoaster sedan dag 1. Med skador jag inte kunnat påverka och ännu mer vila för Vision, från härliga kvällar till kaos. Och to be honest, det har tagit mer på mig än vad jag trodde. Mer än vad jag ville erkänna för mig själv. Det är över ett år sedan jag flyttade ner hit, och för första gången känner jag att jag verkligen längtar hem. Jag längtar efter att bara få andas, hitta tillbaka och bli lite bortskämd. Och jag har insett att det är okej att känna så. Det är okej att inte må bra. Så jag åker hem ett par dagar under lovet nästa vecka, och det ska verkligen bli hur skönt som helst.
 
 
Mitt i allt detta så måste jag ändå säga att Vision känns hur bra som helst! Förra veckan kickstartade vi lite med tävling i Trollhättan, där vi inledde året med två felfria rundor och en placering. Till helgen tävlar vi i Laholm, innan jag åker hem. Vi fortätter att rida låga klasser och bygga en bättre grund - och det känns döbra! Är så spänd på vad 2016 har att erbjuda, men är noga med att ta det step by step. Även om siktet såklart alltid är ställt på årets drömmål! Det kommer att bli bra, det här.


Mammiz    |      |   

Ni är så fina <3 å det ska bli sååå mysigt att få skämma bort dig några dagar älskade barn <3 <3 <3










Kom ihåg mig