Wild hearts can't be broken

 
Efter en fantastiskt rolig vecka är det dags att säga hej till vardagen igen. Jullovet är over and out, och skolan väntar runt hörnet. Trots att jag har jobbat varje dag från det att jag kom tillbaka till Kungsbacka, och att jag är dödstrött efter att ha sovit alldeles för lite - så måste jag säga att den här veckan har varit en ordentlig energikick och recover. Tack för det, boys & girls! Ni är legendariska.
 
Även om jag går in i det hela med en överlag bra känsla, så är det ändå lite vemodigt. Jag vet att denna vår kommer att bli tuff med mycket plugg och hårt jobb för min egen del. 2016 fick en bra start, även om det inte riktigt blev som jag hade tänkt. Istället för att ha kommit igång och hoppa några enkla pay and jumps med Vision står jag med en häst som är halt och svullen i ett ben. Troligtvis inget allvarligt utan bara ett "blåmärke" efter att hon sparkat i mellanväggen - men ändå, det bromsar oss mer än vad jag hade velat. 
 
Men det är sånt som händer, nu vill jag bara kickstarta året och börja beta av mina mål!
Jag är så taggad på att utvecklas och se vad 2016 har att erbjuda. Bring. It. On.
 


Frida    |      |    http://fridanyburgs.blogg.se

Låter som en bra inställning till nya året :)

Mammiz    |      |   

<3










Kom ihåg mig