New hopes, aspirations and resolutions

Nu är det bara de sista minutrarna kvar av 2014. Sjukt egentligen.. 2014 har varit en riktig berg-och-dalbana. För det mesta har det varit rejäla nedgångar, men de få topparna har också varit bättre än förväntat. För ett år sedan trodde jag aldrig att livet skulle se ut som det gör just nu.
 
 
Jag hoppas på ett 2015 med fler medgångar än motgångar, är det inte dags nu?
Hur som helst ska jag göra 2015 så bra jag möjligtvis kan! Vad det sedan har att erbjuda, får vi se.
 
Nyårslöften är ju en hyfsad klyscha, håller max en vecka. Ändå fortsättar man med dom.. och det kommer jag göra, även i år! Däremot kommer jag ta det betydligt mer seriöst. När jag slår upp ögonen imorgon vill jag känna mig som en ny människa.
 
Jag..
  • .. ska leva ett hälsosammare liv. Jag har alla förutsättningar här och en riktigt fin häst i stallet. Men hur ska jag kunna matcha henne, om inte jag är minst lika bra - och framförallt orkar? Jag vill utvecklas mycket snabbare, och för det krävs en bättre fysik. En bra kost, regelbunden träning och ordentligt med sömn.
  • .. ska våga mer! Kom igen, man får inget i livet om man inte kämpar för det. Våga ta plats, våga vara den jag är, våga ta kontakt. Vad som helst! Men jag ska inte avstå något för att jag inte vågar, eller låsas i vad andra ska tyckaSå oldchool.

Jag har ett gäng resultatmål också att sätta, men de tar vi senare. Nu ska jag gå ut och andas in det nya året, mot nya framgångar och förhoppningsvis ett bra år!


Mammiz    |      |   

<3










Kom ihåg mig