Somewhere, riding a rainbow

 
Helgen alla har hypat över i flera veckors tid har kommit - happy halloween! Men för min del blir det ingen halloweenfest. Istället för att spöka ut mig och skåla med mina vänner så har jag jobbat och trimmat tre hästar! Jag har precis stängt stallet och landat i Hannas säng för att plugga bort ett par inlämningsuppgifter. Roligare halloweenkvällar har jag väl haft, måste jag väl ändå säga. Men någon måste ju ha hand om gården ;)
 

Denna snyggingen fick jag äran att rida idag! Svens fina hingst - Diamantino VDL (Quaprice Z - Mr Blue). Hur dryg Dino än kan vara, så är han verkligen M A G I S K att rida! Han har stått ett par dagar, så jag valde att bara jogga honom i lite låg form. Men det är nog den finaste häst jag någonsin suttit på. Mycket häst och mycket power - en ferrari i hästformat, eller som att rida på regnbågar. Or something like that.
 
Lilla Skrållan fick också lufta sig en sväng innan jag trimmade Vision. Idag kändes det lite som att poletten sakta men säkert börjar falla på plats för mig och Vision! Jag behövde inte rida för kung och fosterland, och hon kändes betydligt mer bärig, loss och "hos mig". Serier med galoppbommar har annars varit vår stora akilleshäl, men idag hanterade hon dom verkligen klockrent. 
 
Det får sätta punkt för min halloweenhelg, ett par uppgifter ska in och sedan väntar kudden!











Kom ihåg mig