Won't back down

 
Jag kan verkligen knappt vänta tills jag får ta studenten och ta mig ut och börja jobba. Jag är galet skoltrött, och den senaste tiden har det känts som att dagarna gått i ett. Att sitta och plugga saker som jag inte är det minsta intresserad av eller kommer ha nytta av i framtiden, är helt enkelt inte så jäkla motiverande. 
 
Däremot har Visions svullnad i benet gått ner och hon är inte halt längre! Har skrittat henne lite under tiden, så igår tog vi vårt första ordentliga pass. Hon höll på att koka över, minst sagt.. "Bockade" när jag skrittade på långa tyglar och benen var mer eller mindre överallt, men jag fick henne iallafall att koncentrera sig lite emellanåt och då var hon riktig fin!
 
Planen är att hon ska gå låga, låga klasser nu ett tag framöver. En liten "omstart", där vi bara hittar och befäster en jämn takt och rytm och framförallt bygger upp självförtroende (mest för min egen del). Under hela hösten red vi väldigt lågt på träning och hittade ett hyfsat bra flow. Dock skar det sig lite när vi kom ut på tävling, jag blev nervös och hindren blev högre. Så det ska vi jobba med nu! Hitta samma flow och känsla även ute på tävling. Det är längesedan som jag var så sugen på revansch - men i år fightas jag inte mot någon annan än mig själv. Och jag är så jävla redo. Just hit me.











Kom ihåg mig