Stor häst?

Jag kan inte låta bli att sitta och smygkika på storhästar. Lite småsugen är jag faktiskt.. Det finns så många, väldigt fina hästar här och tanken på att kliva över den lite mer "seriösa" kanten och att inte ha någon tidspress, det lockar. Även om det skär i hjärtat. Det är något speciellt med min fina poa som får hjärtat att nästan svämma över när jag ser henne, bebis ♥
 
Men - det ska jag inte tänka på mer. Ett tag till ska jag allt ha henne! Det här året vill jag bara ha roligt och inte tänka på att prestera. Bara rida, tävla och njuta. Gasa runt och inte ta så gravallvarligt på alla pass - bara ha roligt, helt enkelt. Sedan får vi se vad som händer om drömhästen dyker upp.. ;)
 
  
Den här hästen fastnade jag för väldigt mycket när jag var på Strömsholm och jobbade. Independence, en liten, svart häst efter Indoctro - Cortez. Vi passade som handen i handsken, men vet inte om han står kvar än?
 
Skulle jag hitta en liten, svart häst med mycket motor och vilja. Ett bra scoop och go personlighet, så skulle jag nog överväga saken.. Trots allt..


saga    |      |    http://sagapaulsson.blogg.se

Åh drömhästen där alltså! Svart, motor, vilja, smäcker, hoppar bra, kan det bli mycket bättre? *-*










Kom ihåg mig