Goodbye October...

 
Första november och lovet är snart slut. Har precis checkat av mina 14 stalltjänster, och kan unna mig en lovdag iallafall. Men jag slapp ju iallafall lunchfodringarna!.. Jag ber efter lite snö just nu. Vart f-n får alla det här höstmyset ifrån? Trött och seg, mörkt, regnigt och kallt, nja.. vet inte vad det är för mysfaktor på den, -10? 
 
Idag ska tanterna ridas ut. Vision jobbas i princip bara lösgörande just nu, och Willow? Hon ska nog få gå ett 100%-igt seriöst ridpass för en gångs skull. Jag ska bara kriga mig igenom blåsten och leriga hästar. Känner mig inte särskilt motiverad, men de där timmarna i sadeln är fett värda. Förhoppningsvis.


Michelle Petersson    |      |    http://michellepetersson.horseworld.se/

Ja ridtiden är verkligen värdefull! :D

Kram










Kom ihåg mig