NIU träning

 
Tisdag och dags för att dra igång NIU träningen igen! Det kändes väldigt roligt att få komma in efter att ha varit borta i ca 1 månad, och ha bytt från pelham till ett vanligt tredelat. Vision skötte sig bra! I början kändes hon ofokuserad, var inte riktigt med på noterna. Misstänker att det hade lite att göra med att vi låg och rullade efter varandra, hon blir gärna lite het av det och vill tävla med de andra hästarna.
 
Hur som helst så blev det bra när hon var med mig istället och fokuserade på sin uppgift. Lite studsig och inte riktigt så rund och genomarbetad som jag vill ha henne, alltså blev hon lite bitig emellanåt, men det tar jag på mig! Längre och noggrannare uppvärmning nästa gång. Tyckte ändå att hon gjorde det bra och är så nöjd med henne, min fina tjej 











Kom ihåg mig