Ett par tappskor senare..


.. så sitter jag här i Kungsbacka, en vecka tidigare. Har flyttat in hos Sven, läser Hippson och klämmer ett mellanmål medans hästar värda x antal hundratusen står vägg i vägg med lägenheten. Hej livet!
 
Känns som att det här kan bli väldigt bra. Har ägnat de första dagarna åt att rensa ut och städa upp lägenheten (det behövdes big time!), men nu börjar allt landa. Lite ensamt än så länge, saknar faktiskt att ha mamma och hundarna här, och Matilda och Felicia kommer först till helgen. Men jag har iallafall en hel del på min to-do-list, idag ska jag städa upp i stallet och ställa allt iordning där. Det har jag skjutit på alldeles för många dagar. Sedan ska Vision ridas på travbanan, hon har känts lite ur form i och med att hon fick ytterligare en veckas oplanerad vila pga dom där satans tappskorna.. Hoppas att jag kan snäppa upp henne lite idag med korta intervaller!
 
Dessutom ska jag ta ut Svens nya 4-åring en sväng. Har fått äran att rida och hoppa den lite under veckan, och tanken är att jag ska rida den tills Matilda kommer tillbaka. Längesen och ovant att rida unghäst igen, men sjukt kul! Jag har iallafall en hel del att göra.


Anonym    |      |   

Saknar dig me ❤️❤️❤️










Kom ihåg mig