21 timmar till Scandinavium

Imorgon smäller det, Scandinavium och GHS! Det bästa med denna skola, gratis inträde på GHS. Lyx eller vad? Imorgon mjukstartar vi med Pether Marknes clinic, Morgondagens vinnare (där Antonia från åk 2 rider!) och Krafft YR Cup. Det blir faktiskt första gången jag är där. Tyvärr missar jag de roligaste klasserna på torsdag eftersom jag åker hem på kvällen.. Men får väl följa det på tv istället!
 
Mest taggad är jag nog till Pether Marknes clinic och mässan! Pether Markne är ju mer eller mindre tränarguden själv, så jag kommer sitta med anteckningsboken i högsta hugg och skriva ner allt. Tips, tankar, övningar.. you name it. Känner mig lite mer till mods efter dagens träning hos Sven, så kan äntligen släppa andra känslor för ett tag och fokusera på att bara njuta av att andas Grand Prix luft.
 
 
Det är här jag hör hemma.


Felicia Ericsson    |      |    http://feliciaericsson.horseworld.se

meen guuud vilken lyyx!










Kom ihåg mig