Chaite & Global Champions Tour

Godmorgon! Helvetet bröt just lös, med världens spöregn, hagel och åska. Vad hände? När jag släppte ut hästarna imorse var det sol och varmt. Såna här dagar är det extra surt att jag inte har hästarna på gården, man springer ju inte bara ut och tar in dom på 1 minut när de står 6 km bort..
 
 
När vädret har lugnat ner sig ska transporten få sig en omgång med högtryckstvätten, och sedan ska både Burga och Vision få svettas lite markarbete. Vision vill jag ha lösgjord och kvick för hjälperna med aktiv överlinje, Burga ska lösgöras lågt och runt, hållas lugn och fokuserad.
 
Känns som en bra plan! Men det får vänta tills skitvädret gett sig. Just nu är min bästa vän chaite och livestreaming från Global Champions Tour.


rememberthiis.blogg.se    |      |    http://rememberthiis.blogg.se/

gott med chaite :)










Kom ihåg mig