Norrlands Göteborg

 
Vart tog sommaren vägen? Piteå brukar kunna bjuda på riktigt gott sommarväder, men regnet öser ju ner på värsta västkust- och Göteborg-vis. Det var mysigt i början, men nu.. moder natur, get your shit together. 
 
Försöker trösta mig själv med att mysa ihop det med gosefiltar, Scott på magen och Malin Baryards podd från Falsterbo. Say no more? Jag är så avundsjuk på alla som är där! Särskilt de som rider. Vilken dröm. Jag hoppas att jag kan vara där nästa år, tills vidare får jag stirra ut på regnet och fortsätta drömma ;)
 
Senare idag ska vi åka in till Hällans Hästcenter och trimma markarbete. Lägga ut lite bommar och hinder, som en repetition inför träningarna för Micke Schultz ihelg. Känner jag min häst rätt lär hon vara rätt i gasen eftersom hon inte har hoppat på ett tag, jag kan bara hoppas på att hon håller sig hyfsat cool och att vi får några bra språng i kroppen. Hon var väldigt fin sist så oddsen talar för, men man kan aldrig vara riktigt säker med fröken svart eller vitt och vet bäst själv. ;)


Divorce your horse    |      |    http://divorceyourhorse.se

Men så söt!!










Kom ihåg mig