#aldrigvila

 
Jag rivstartade sommarlovet med flytt och jobb, kan man väl säga. Vision har fått flytta till Pontus Hugosson, eftersom vårt stall är tomt och jag är kvar här någon vecka till. Vision verkar hur som helst trivas som fisken i vattnet, hon har varit så himla glad och positiv. Extra nöjd är hon nog med att kunna titta ut både på stallgården och i stallet från sin box, så hon har full uppsikt överallt min donna ;)
 
Det enda måstet jag har kvar nu är att tömma min box och flytta lite grejer. Har skjutit upp på det alldeles för länge, så det är bara till att ta tag i skiten (hur jobbigt och tråkigt det än är, varje sommar..) Annars då? Hoppade idag för Jimmy. Roligt med lite andra ögon på sig! Vision gick helt okej. Gjorde det hon skulle, men lite oengagerad och inte lika på hugget som hon brukar. Hoppade inte fullt lika bra. Sista rundan snäppade hon dock upp lite mer, but still. Blir vila för henne imorgon innan onsdag, då vi ska ut och tävla igen!
 
Måndag: Hoppträning för Jimmy
Tisdag: Skritt/vila
Onsdag: Tävling Kungsbacka, 100
Torsdag: Skrittas 40 min hårt underlag
Fredag: Markarbete
Lördag: Uteritt, jogging
Söndag: Markarbete ute
 
Nu! Dags att ta sig i kragen och göra färdigt boxarna, sedan ska jag tillbaka till Pontus och göra färdigt stallet där. Hoj!


amanda    |      |    http://liindstrand.blogg.se

Så fin bild!

Emma    |      |    http://engstromemma.devote.se

Lycka till på tävlingen! :D

Amanda Jona [SPONTAN]    |      |    http://spontan.blogg.se

Hoppas det gick bra på tävlingen! :)










Kom ihåg mig