Flytt nr 2


Mitt första år på SRG och gymnasiet, och ett år hemifrån. Hade någon berättat att jag skulle stå här för ett år sedan hade jag aldrig trott på det, det tog ju helt andra vändningar än vad jag hade planerat kan man väl säga. It's been one hell of a ride och nästa år kommer bli ännu bättre! Känner mest vad-var-det-jag-sa, ni som trodde att jag skulle komma hem igen efter en månad.
 
För vet ni vad? Jag har checkat ut från studentboendet for good, och gjort min andra flytt. Till hösten kommer jag bo hos Sven Ingvarsson! Måste jag ens säga hur glad jag är över det!? Det kommer bli sååå bra. 
 
Vet inte hur många som sagt att jag kommer jobba ihjäl mig och kallat mig för Svens bitch, ha-ha. Skräll att jag gör tvärt emot vad alla andra säger och går min egen väg i vilket fall? Men visst har jag tvekat, trivdes så bra i Längan, har inte riktigt velat lämna gemenskapen på boendet och yadayada.. Men å andra sidan så var det ju inte därför jag flyttade 170 mil. Jag är här för att utveckla min ridning och kämpa för mina drömmar. Erbjudandet att få flytta in hos Sven, som har allt jag drömmer om, var helt enkelt alldeles för bra för att tacka nej till!
 
Det känns bara så rätt, och ser fram emot det såhääär mycket! Jag är bara så tacksam för den här möjligheten, kommer jobba stenhårt och förmodligen mer än jag behöver - men vilken dröm, for real. 


Anonym    |      |   

Grattis :) vem ordnade detta fina erbjudande










Kom ihåg mig