Glad Nationaldag

 
Godmorgon! Jag har fått börja dagen med min första sovmorgon på väldigt länge. Kan inte ens beskriva hur skönt det var, sov som en bebis. Att dra ihop en gofrukost var givet - jag älskar frukost. Jag hade lätt kunnat leva på frukost.
 
Anyways, var på stundentfest igår hos Ingvarssons. Norrlandsskämt, god mat och champagne - kan vi väl sammanfatta det som! Hade inte planerat att stanna så länge och trodde jag skulle frysa ihjäl den lilla biten jag hade hem. Men det var mysigt! 
 
Vision flyttade till Pontus igår också. Har lite ångest över att jag inte hann stanna och checka av ordentligt hur hon gjorde sig hemmastadd och verkade trivas, så jag ska gå bort dit så fort som möjligt. Hon fick dessutom en oplanerad vila igår, eftersom jag precis hann med att flytta över henne och lite saker. Jag lär ha ett helvete att rida henne idag, med andra ord ;-) Annars får vi se vad dagen har att bjuda på, glad nationaldag på er!


Oslofru    |      |    http://www.oslofru.com

Godmorgon! Hoppas du får en underbar lördag :D










Kom ihåg mig