Känn ingen sorg för mig Göteborg

 
Konsten att överleva kaos-flyget.
Är ett under att jag kom på efter att jag varken haft plats på planet, fick inte in mina väskor och incheckningen funkade inte. Borde nog stanna kvar, eller?
 
 
Hem till Norrland och hallå ångest. Älskar Göteborg och älskar människorna här. Satte sig en snygg kille bredvid mig på pendeln som
 
1. Var asskön.
2. Bar mina väskor till flygbussarna.
 
Hur ofta händer det!? Har nog aldrig känt mig så good-lookin' som då, haha! Synd att jag inte har någon aning om vem det var och troligtvis aldrig ser honom igen, men om du läser detta - du gjorde min dag och såna som du ger mig hopp om mänskligheten. 
 
Näe, jag hade så gärna stannat kvar i Kungsbacka och Göteborg under sommaren om jag kunnat. Älskar Norrland också såklart, men det är inte min plats. Trivs och mår bara så jäkla bra här nere. Har liksom precis åkt och längtar redan tillbaka..
 
Men jag ska försöka göra det bästa av saken i vilket fall! Har ett par roliga träningar och tävlingar inbokade, så det ska väl bli bra ändå. Och hösten kommer bli kickass. Den som väntar på något gott väntar alltid för länge, right? 


Ellie    |      |    http://minielli.blogg.se/

Haha vilken lyx med nån som bär väskorna åt en ;) Längtar också till hösten btw!










Kom ihåg mig