Körkort, någon?

 
Godmorgon! Solen är tillbaka, och jag ska precis gå ut med Peak en sväng och sedan cykla till stallet för att släppa ut hästarna. Vet ni att jag cyklar 2,4 mil varje dag för att släppa in och ut? Har nog aldrig längtat så mycket efter körkortet, believe me.. Men jag vill inte ha Vision ute på natten, så då får det bli så!
 
Skrittade ut henne igår senare på kvällen, och alltså åh vad det kliar i fingrarna efter att få träna igen! Hon var lite spänd och väldigt pigg, men kändes väldigt fräsch när hon fokuserade. Ganska precis en vecka kvar innan hon ska sättas igång igen! Längtaaaar.
 
Idag tar min kusin konfan också! Så jag ska dit och "fira" henne. Kommer ihåg när jag tog konfan, det var faktiskt kul - trots att täckningen var lika med noll (abstinens). Sedan är väl kyrkhäng inte riktigt min grej. Är lite orolig för att sätta mig i en kyrka igen sedan mormor.. Men det blir iallafall fika och god mat! Hoj!











Kom ihåg mig