Och jag kan inte fånga dig för jag vet att hela staden vill ha dig

Godmorgon måndag och första juni! Vi kan officiellt säga att det äntligen är sommar. Trots att det är 10 plusgrader, mulet, blåsigt och allt annat än somrigt ute, så känns det ändå helt fantastiskt. Bara tanken på att det är sommar och att vi kan njuta av det i flera månader framöver, gör att allt känns väldigt mycket lättare och härligare.
 
 
Men det bästa av allt är nog att detta är sista skolveckan. På fredag checkar jag av första året på gymnasiet, ett år närmare studenten. Hur härligt känns inte det? Det enda som är ångestladdat just nu är att jag önskar att jag kunde stanna här nere i Kungsbacka under sommaren. Men det blir nog bra i vilket fall. 
 
Denna vecka är det mycket med att göra iordning allt för sommaren, tvätta täcken och schabrak, mocka och städa ur boxar. Till helgen flyttas Vision till ett annat ställe också, eftersom vi blir kvar här lite längre än alla andra. Det blir nog kul!
 
Måndag: Vision skrittas. Göra färdigt det sista i skolan.
Tisdag: NIU träning.
Onsdag: NIU träning.
Torsdag: Vision skrittas. Tvätta schabrak och täcken, tömma box nr 1.
Fredag: Markarbete/hoppning. Eventuellt flytta Vision och tömma box nr 2.
Lördag: Vision joggas ute. Eventuellt flytta och tömma box nr 2.
Söndag: Vision joggas ute.


Sara    |      |    http://www.baakochmaat.se

Ja lite kallt är det för att vara sommar så hoppas det blir fint väder snart :)

Svar: Ja verkligen, fast kommer man från Kiruna så är detta typ lyx ;)
Ida Barsk

Jennifer Lindberg    |      |    http://jenniferlindberg.horseworld.se

Ja, lite kallt är det för att det ska kallas sommar. Men tanken på att det är JUNI gör att det inte spelar så stor roll ändå, snart är det sommarlov och man är fri som en fågel liksom. ;)

Svar: Precis min tanke! Och kommer man från Kiruna är detta typ lyx ;)
Ida Barsk

Prietha    |      |    http://prietha.blogg.se/

Tycker vädret är alldeles för kallt för juni, känns som April!

Svar: Kommer man från Kiruna så är detta typ underbart ;)
Ida Barsk










Kom ihåg mig