Att plugga tills hjärnan blöder


Just nu är jag bara så jävla slut i huvudet. Har satt mig ner och pluggat så fort jag fått lite tid över, och fick in hela 3 inlämningar idag! Jag har visserligen dubbelt så många kvar, men det tar sig iallafall. Vad är det med lärare och att trycka in ännu fler uppgifter den sista veckan..? Stressnivån är från en annan planet, men jag vet att jag kommer vara så jävla tacksam om jag är färdigt med allt den här veckan och kan ta sommarlov redan nästa vecka. Så det är bara till att kämpa på.
 
Vision var iallafall kalasfin idag. Mjuk, lyhörd, väntade, lyssnade väldigt bra. Dessutom kändes det också som att jag red väldigt bra. Grym uppladdning inför imorgon! Då är det tävlingsdags igen, 110. Jag har full koll på hur jag ska rida, kommer planera min ridning noggrannt och yes, det känns väldigt bra helt enkelt. No biggie. Att jag kan komma ut och tävla så mycket som jag gör nu är verkligen guld värt. Men nu checkar jag ut för dagen - imorgon ska jag släppa alla tankar på plugg, och ha full fokus på mig och hästen. Let's go.


Anonym    |      |   

Hoppas det gick bra med pluggandet!










Kom ihåg mig