Lastbilshäng


Blev en kaos-morgon för min del, där hela min planering mer eller mindre for åt helvete - tur att Sven ringde ut mig på jobb, så jag blev på lite bättre humör ;)

Vision joggades i paddocken en sväng på förmiddagen, hon var lite slö och försökte komma undan arbetet. Fick envisas lite med henne, men sen gick hon riktigt fint! 

Snabbt iväg till Sven, lasta och åka till Ale-Jennylund. Fint väder, gött sällskap och duktiga ryttare - kunde inte direkt klaga. Älskar att åka med dom på tävling, även om jag bara groomar. Det är så himla härligt att bara andas tävlingsluft, och så heter det ju watch and learn. Fast i framtiden hoppas jag väl på att kunna åka iväg på samma sätt, men med vita ridbyxor och kavaj på mig. Tills vidare så nöjer jag mig med att hjälpa till, se på och lära. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller?











Kom ihåg mig