Lyckligare häst får man leta efter

 
Äntligen lite uppfräschning av bloggen! Stort tack till Nora för hjälpen med designen! 
Skitväder hela dagen idag, så jag har hållt mig inne och pluggat. Inte en enda dag har jag somnat tidigare än kl 3 på natten, just för att jag suttit med så sjukt mycket uppgifter.. Ikväll är inget undantag. Ska bli riktigt skönt när allt är klart och jag mer eller mindre kan checka ut för sommarlov, thank god.
 
Det sprack iallafall upp på eftermiddagen, så jag och Vision passade på att rida ut i den lilla sol det bjöds på. Vision var hur glad som helst och bara sprudlade av energi. Vad jag tycker om henne, min favorit. Joggade henne lite lätt i början, men hon hade så himla mycket energi så jag lät henne brassa på och busa av sig. Snacka om lycklig häst! Hängde lite löst ett tag som hon bockade, haha. Avslutade med att jogga ner henne igen samtidigt som hon frustade i varje steg. Ibland måste man få ponnybusa även om man är stor. Är det något jag aldrig kommer växa ifrån så är det nog det. Finns det något härligare så säg! 


Robex Lundgren    |      |    http://ghgumman.blogg.se/

fin header

Svar: Tack så mycket!
Ida Barsk

Celine    |      |    http://celinelf.blogg.se

Haha så kul!

Svar: Ja vad ska man säga ;)
Ida Barsk










Kom ihåg mig