Play by play, inch by inch


Idag var vi tillbaka på banan. Ingen superridning från min sida, någon växel för högt och vi fick med oss en bom, men jag är så nöjd över att vi tog oss igenom banan utan problem. Jag vet ju att det finns så mycket mer att plocka fram ur både mig och hästen, så det känns som en bra revansch från Halmstad! Nästa vecka kör vi igen, en avd B-tävling på Kungsbacka Ridklubb. Rutin, rutin, rutin. Bättre planerad ridning, mer fjäder. 
 
Men vilket framsteg från förra veckan! Det ger så mycket att bara få komma ut och tävla små klasser, det är ju det jag behöver. Skaffa rutin. Inte göra tävling till en så big deal och bara rida. Den här mentala biten, den är så jävla viktig. Men vi tar oss framåt, sakta men säkert!


Sara Fryk    |      |    http://www.nouw.com/sarafryk

Alltså ååååh, blev så inspirerad när jag klickade in på din blogg! haha :D är det du som gjort designen? jäkligt snyggt alltså.
Blev så inspirerad till att blogga, men sen när man sitter där och precis ska skriva ett inlägg så finns det ju typ inget att skriva om.... :(

Svar: Åh vad roligt, tack så mycket :D Det är bästa Nora Bååth som har gjort den! Haha känner igen mig där, men det kommer tillbaka mer och mer ;)
Ida Barsk










Kom ihåg mig