The point of no return

 
Förmiddagen har för min del ägnats åt plugg och tävlingsdatabasen! Har fått bort två inlämningsuppgifter och spikat in min 120 debut. The point of no return. Åby Hästsportarena, Swedish 7-Star Spring Tour, många riktigt duktiga ryttare på startlistan och en halv miljon kronor i prispengar. Anmälningarna har varit öppna i knappt 2 dagar, och majoriteten av klasserna var redan fulla och närmare 300 startande. Mitt i allt det är jag, Ida Barsk från Kiruna. Vem fan kunde tro det haha? Trots att jag bara rider de mindre klasserna, så känns det helt klart som något speciellt. För mig är det stort. Planen från början var att debutera 120 i oktober, nu gör vi det om en månad. Nyp mig i armen, någon? Så jävla grymt.
 
Anyways, idag ska Vision joggas ute en sväng. Tänkte rida bort och kika lite på en grusväg jag hittade för några dagar sedan när jag var ute och sprang. Efter det ska jag hinna tömköra Rea också, och ut och springa själv. Dags att trappa upp min egna träning ett snäpp! Allt för att bli bättre. 


Josefine ♔    |      |    http://jlandgrens.se

Men åh guuud vilken go kropp!! :D

Svar: Haha, jag eller hästen? :')
Ida Barsk










Kom ihåg mig