Hope is the only thing stronger than fear

Helgens tävlingar kan nog sammanfattas med ett ord - utveckling! Med tre bra rundor (och en placering!) i ryggen, efter ett par veckors motgång, så känns det lite som att vi kanske kan det här ändå. De fel vi drog på oss under helgen var mina egna ryttarmissar, och även om det är lite irriterande så har känslan varit grym. I lördagens 100 blev jag inte färdig med handen i tid (mot sista hindret...) så vi fick med oss en bom. I gårdagens 110 ramade jag inte in henne ordentligt, vilket resulterade i en volt plus ett nedslag där jag inte heller blev färdig med handen i tid (också på sista hindret, haha...). Men jag är så, så nöjd med Vision! Hon har varit på topp - taggad och sökt hinder, men väntat. Nu laddar vi om inför Trollhättan ihelg! Utan ryttarmissar ;)
Ett stort stort tack till bästa Linéa och Maria som har hjälpt mig ihelg,
med allt från att hjälpa mig med hästen till peptalk. Vad hade jag gjort utan er?


Mammiz    |      |   

<3










Kom ihåg mig