Sticks and stones can never break these bones

Hej måndag och ny vecka! Jag måste erkänna att efter den här lugna helgen känner jag mig fräsch och peppad på att komma tillbaka. Det känns ändå som att jag har lyckats få struktur på vardag, tankar och känslor. Hur skönt? Nytt fokus!
 
 
Såhär kommer min vecka att se ut! Hårdare rutiner och framförallt, hårdare S-T-R-U-K-T-U-R. Precis vad jag behöver! Träningen kring Vision är för tillfället lite oklar eftersom hon var svullen i ett bakben igår. Jag hoppas att hon bara har råkat slå i något när hon rullat i boxen, men jag kan ändå inte låta bli att vara som en nervös hare.. Det enda som snurrar i mitt huvud är senskador och ligament, ha-ha. Hon ska iallafall vetcheckas idag, så förhoppningsvis kan vi reda ut det och ta resten därifrån.
 
Men det känns bra, det här. En dag i taget.











Kom ihåg mig