Back to reality

Min praktik är slut och det är dags att gå tillbaka till vardagen. Det känns lite sådär, helt ärligt. Jag är inte taggad på att sätta mig bakom skolbänken igen. De här fyra veckorna har varit grymt roliga, och jag kommer faktiskt sakna den vardagen en del! Pontus och Jimmy gav mig ett fantastiskt bemötande. Jag har fått otroligt mycket hjälp med Vision, fått se och lära mig en hel del kring hästföretagande och unghästutbildning. Bland annat fick jag vara med och hjälpa till vid inridningen av en häst - något jag aldrig gjort förut! Och extra glad är jag såklart över att ha fått förtroendet att få rida så många olika, fina hästar.
 
 
Där emellan blandades jobbet såklart med gött häng. Med gokart, bowling, Paradise Hotel-kvällar, tävlingar.. you name it. Jag kunde ha haft det sämre, kan man väl säga! 
 
Fina Contina på ängarna bakom gården.
 Chippen höll på att krypa ur skinnet på galoppbanan, bockade mer än vad han galopperade.
 
I slutändan kan jag verkligen inte vara annat än tacksam över allt detta. Är ni ute efter en praktikplats där ni både kommer lära er en del och ha väldigt roligt, så kan jag varmt rekommendera Pontus och Jimmy. Tusen tack för denna tid, kings!











Kom ihåg mig