Get up, and don't ever give up

Okey, nu har jag smält allt från dagen. Klart jag var så jävla besviken när jag satt av, vem hade inte varit det? Men jag tar med mig två bra rundor och stryker ett streck över omhoppningen. Jag släppte planen och satsade, gjorde ett misstag och fick betala för det. Over and out. Jag sitter på en svår häst, och vi är inte redo för att rida på fart. Vi går hem, gör om och gör rätt. Men jag är så sjukt glad över att hon hela tiden söker efter nya hinder och bara vill, vill, vill. Det är en häst man allt annat än glider runt på, men jag vet också att det är en häst som är fantastisk när allt stämmer. Hon är värd att vänta på och jobba för, jag får helt enkelt bara ha lite mer tålamod.
 
 
Jag måste iallafall vara Sveriges bästa förlorare ;) Imorgon ska jag ta min första sovmorgon på riktigt länge, Vision ska bara skrittas så det blir ingen NIU lektion för mig på morgonen. Minns inte sist jag sov längre än till 7? Lyxmåndag, ja tack!


Mammiz    |      |   

<3 Du och Vision är bara så fina och bra ihop <3










Kom ihåg mig