It's driving me insane how I can't have you

Godmorgon torsdag! Från ett regnigt Kungsbacka. Jag startade dagen på bästa sätt med morgonfodring, en latte och allmänt feelgood. Det var hur skönt som helst att vakna utvilad trots en sen kväll igår! Idag är det hoppträning med Vision på schemat, och sedan tänkte vi ta en tur förbi Svensk Ridsport innan jag dyker ner i skolböckerna. Jag hoppas på att få byta in min sadel, och uppdatera mig till en Prestige X-Meredith. Jag älskar min Meredith, dock börjar den bli lite sliten och jag skulle nog behöva en mindre storlek.
Igår var det ju premiär för Bonde Söker Fru. Vi hängde hos Pontus för att stötta honom, allas favoritbonde! Kollade ni? Jag brukar inte följa det annars, men detta måste ju bli den bästa säsongen. Det kommer bli galet roligt i vilket fall, pinky promise på att ni inte vill missa det!
 
Nu kickar vi denna dag, ha en fin torsdag!











Kom ihåg mig