Lördag morgon

Godmorgon! Det här med sovmorgon och ledighet verkar inte riktigt vara min grej. Jag vaknade helt klarvaken klockan 7 imorse, och kunde inte somna om heller. Även om jag mer än gärna sovit en timme till eller två..


// Gårdagens very fabulous ridfit //

Men istället tänkte jag ta tag i dagens to-do's. Vision är ute i hagen, boxen är mockad, höpåsarna gjorda och vattenhinken rengjord och fylld. Idag ska vi intervallträna på travbanan! Jag har inte riktigt kunnat intervallträna henne tidigare eftersom hon blivit så het och stark av det, även i makarbetet. Nu när hon funkar så bra i markarbetet tänkte jag börja introducera det lite försiktigt! Det är nyttig träning som jag tror behövs, både för konditionen och hållbarheten. Dessutom tycker hon att det är buskul, och att hålla motivationen uppe hos en häst är väl ändå bland det viktigaste?











Kom ihåg mig