Stop wishing and start doing

 
// Fina Skrållan för någon vecka sedan //
 
En snabb update om läget: fullt ös. Har i princip varenda helg uppbokad på något, och när jag inte pluggar eller rider så jobbar jag. Ett mer inspirerande ställe får man leta länge efter! Finns det någon sanning i "man blir som man umgås", hit me. Jag är så redo.
 
Igår åkte jag, Linéa och Hanna in till Göteborg och Pizza Hut. Tjöta lite skit och var som vanliga människor för en gångs skull ;) Supermysigt! Oavsett hur roligt det är att andas häst från morgon till kväll, så borde jag nog unna mig såna kvällar oftare.
 
Idag var det morgonfodring och stalltjänst på schemat! Sedan fick Vision gå ett markarbetespass, som en sista check inför tävlingen imorgon. Hon var laddad till tusen och bara sökte efter hinder och bommar - härligt att hon vill, men förhoppningsvis är hon lite coolare på banan.. Den där viljan skär sig gärna lite med min, haha.
 
Nu ska jag planera min ridning i detalj inför imorgon, vi ska vara on point och bara göra det vi gör bäst. Det är vår tur att äga banan!











Kom ihåg mig