#TGIF

Men äntligen fredag! Jag har varit så jäkla trött hela veckan och bara längtat efter helg. Det här är första gången som min helg faktiskt inte är fullbokad med jobb eller tävling. Istället ska jag passa på att tvätta schabrak och täcken, plugga av ett par uppgifter och göra andra vuxensaker. Ibland saknar jag att bo hemma och ha någon som håller koll på allt åt en.
 
 
Min plan var att rida ut idag, men regnet öser ner. Istället får Vision jobba över lite bommar och repetera vad vi har tränat på under veckan, jag tror att vi behöver det mer i dagsläget. Vi har hittat ett par svagheter som vi måste jobba vidare på innan vi kan gå vidare till nästa steg.
 
Dessutom är det sista skoldagen på 5 veckor framöver! Kan vi alla bara embrace the moment? Sista. Skoldagen. På. Fem. Veckor. Nästa vecka går jag nämligen ut på 4 veckors praktik innan höstlovet. Jag har nog aldrig varit särskilt motiverad till skolarbete och att plugga, utan har alltid varit en som älskat praktikveckorna. Att få jobba med det jag vill är för mig ren och skär kvalitetstid, och jag tror att det är precis vad jag behöver för att ladda upp batterierna. 
 
Men alla to-do's får vänta till imorgon, för idag ska jag bara njuta av fredagen. Tacokväll och idol får avrunda den här veckan! Fredagsmys när det är som bäst. 











Kom ihåg mig